Monday, January 11, 2010

Strawberry Picking & Levin Park

Untuk mengisi masa pada Sabtu lepas, saya membawa mereka ke Otaki untuk strawberry picking. Inilah aktiviti yang paling Ainul sukai. Alhamdulillah cuaca pun baik pada hari tersebut.

Imran - petani moden

Ainul pilih yang merah sahaja

Banyak tak strawberry saya Mama?


Kena bayar ke atau percuma ?


Bapa Mithali dan 3 anak

Selepas aktiviti 'strawberry picking', saya membawa Najmi, Ainul dan Imran ke Levin Park, yang terletak 30 minit di utara Otaki. Taman permainan ini amat menarik bagi kanak-kanak. Bagi yang dewasa, kami menghabis masa makan-makan dan berbual-bual dengan rakan-rakan sambil mengawasi anak yang bermain.

Buah hati papa

Anak bapak
Rambut tu di potong sendiri .. macam Auntie Shafinah

I made it !!

Lebih kurang pukul 4 petang, kami bertolak pulang ke Wellington. Kepada rakan-rakan yang menyertai aktiviti ini, saya ucapkan terima kasih. Saya sebernarnya sedar ada rakan-rakan yang hadir semata-mata untuk meneman dan menghiburkan anak-anak saya, bukan untuk strawberry picking sangat pun. Saya ucapkan terima kasih.

1 comment: