Thursday, March 18, 2010

Tukar Wajah

Setelah beberapa lama blog ini menggunakan theme yang sama, akhirnya saya tukar kepada design ini. Puncanya ialah kerana ia terlalu lama untuk di buka, dan ada beberapa orang rakan mengadu ia mengandungi 'virus'.

Untuk menyelesaikannya, saya tukar kepada design yang lebih simple. Tiada gadget tambahan. Saya biarkan ianya begitu, mudah dan ringkas. Mungkin lebih cepat untuk dilayari.

Selain itu, saya tambah section Notes/Links untuk berkongsi beberapa buku dan artikel dengan rakan yang berminat. Boleh download dengan mudah.

2 comments:

  1. Salam, apa khabar?
    Cun template ni 3 kolum yang simple. Paling menarik blog header tu..NARUTO??? ermm. Jeles aku...

    ReplyDelete
  2. Tuan Canapus,

    Template ni saya direka oleh Nurudin Jauhari. Saya guna sahaja.

    ReplyDelete