Monday, January 28, 2008

Teddy Bears Picnic at Wellington Botanical Garden

 Botanic Garden

Wellington Botanic Garden


Pada 27 Januari 2008. kami mengambil kesempatan membawa anak-anak ke Wellington Botanical Garden di mana diadakan Teddy Bears Picnic. Kelihatan ramai kanak-kanak membawa pelbagai jenis Teddy Bear masing-masing. Mereka berkelah di sini bersama dengan teddy bear yang berbagai saiz dan bentuk.



 Botanic Garden

Ain dan Imran Bersama Teddy dan Spidey


Ain dan turut membawa mainan masing. Ain membawa teddy bear kecil yang di bawa dari Malaysia, manakal Imran membawa patung Spiderman.Terdapat pelabagai pemainan dan aktiviti di jalankan pada masa ini.



 Botanic Garden

Najmi during Balloon Climbing


Terdapat pelbagai permainan, persembahan dan pertandingan melibatkan teddy bear diadakan. Antara persembahan yang sempat kami lihat ialah dari Zappo The Magician dan The Pirates band. Najmi, Ain, Imran dan semua kanak-kanak lain terhibur dengan persembahan ini.



 Botanic Garden

With one of the Mascot


Kami juga mengambil kesempatan untuk berehat sebentar di Norwood Rose Garden sambil menikmati keindahan dan haruman pelbagai bunga Ros. Sebelum pulang ke rumah, kami sempat menikmati ‘egg noodle ‘ Chef Ali sambil makan Sumi (Buatan Malaysia).



 Botanic Garden

Pirates Band Show

3 comments:

  1. hhehehe.. imran n najmi x nampak mata.. hehe..

    ReplyDelete
  2. Iqwa & Fazli

    sebenarnya setiap minggu saya akan membawa mereka berjalan, supaya mereka tidak bosan. Kalau senang saya akan ke Library pinjamkan DVD atau buku. Teringat pesanan Dr. Rozainun agar pastikan anak2 gembira supaya tidak mengganggu pengajian Pn Wan.

    Khairul

    ReplyDelete