Tuesday, December 4, 2007

Pengalaman Hari Pertama Imran

Imran

Khairul Jr.

Semalam semasa saya mengambil Imran di Epuni Kindergarten, Esther memanggil saya dan menunjukkan laporan pengalaman hari pertama Imran pergi ke kindergarten. Saya berkata kepada beliau ‘Alangkah baiknya jika saya mendapat soft-copy, supaya saya boleh hantar kepada keluarga di Malaysia’. Pada petang itu, saya menerima email mengandungi laporan tersebut.


Di sini saya kongsikan pengalaman tersebut kepada semua ahli keluarga dan rakan-rakan yang mengenali Imran. Untuk membacanya boleh klik di sini. (Perlukan Acrobat reader untuk membacanya).


Saya kagum bagaimana mereka sempat menulisnya. Semua pelajar mempunyai fail tersendiri yang mengandungi laporan semasa perkembangan masing masing. Semoga Imran terus gembira di Kindergarten tersebut.


5 comments:

  1. en!! best nya sekolah mcm tu.. ;)

    sure imran suka..

    ReplyDelete
  2. tq 4 sharing.. tina kirim salam untuk angah sekeluarga..
    selalu aje suruh along buka blog angah ...

    ReplyDelete
  3. wah...this is great...
    mesti best dapat socialize dengan omputih...
    terbukak sikit minda...
    huhu...

    ReplyDelete
  4. Fazli
    Camna exam. Nanti habs BAcc pergi buat ACCA kat UK macam Iqwa and the gang ok..

    ReplyDelete
  5. wa.salam'

    Along, Nanti kirim salam kak Abg Ami and Qistina serta Baby juga. Cakap kat Qistina, tak payah buka blog selalu sangat. Pak Ngah update 2-3 hari sekali sahaja. Ok. jumpa lagi.

    ReplyDelete