Monday, December 8, 2008

Konvokesyen

Setinggi-tinggi Tahniah kami ucapkan kepada Elly dan Kak Nor yang telah menamatkan pengajian masing-masing. Perjuangan mendapatkan segulung ijazah pasti menuntut usaha dan pengorbanan yang berterusan. Kami di sini tidak dapat menghadiri kedua-dua majlis konvokesyen kedua-dua ahli keluarga.



Tahniah Dr. Elly


Tahniah kepada Elly (ataupun Dr. Elly) dan juga kepada Ma dan Abah yang memberikan sokongan dan didikan. Selain itu kami ucapkan juga selamat bertugas. Tugas seorang Doktor perubatan adalah tugas yang mulia namun penuh dengan cabaran. Kami di sini yakin pasti Elly boleh mengharunginya.



Tahniah Kak Nor



Bersama keluarga yang sentiasa memberikan sokongan tak berbelah bagi


Kepada Kak Nor, tiada kata yang dapat membayangkan kegembiraan kami. Setinggi tahniah kepada Kak Nor atas usaha Kak Nor belajar setiap hujung minggu disamping bekerja di hari biasa. Kepada Abang Nasir (suami mithali), Dina dan Asiah yang sentiasa memberikan sokongan, juga kami ucapkan tahniah. Kejayaan ini adalah kejayaan seluruh keluarga.


p/s kepada yang lain (Adik Akmal, Kak Na, Din, Nini, Along, Ija, Adan, Adik, Fienah, Ikram ... ) termasuk kami (Kak Chik & Khairul), "InsyaAllah, masa kita akan tiba tidak lama lagi. Amin Ya Allah." Bersabarlah menanti hari bahagia.

1 comment:

  1. haha...tu senyuman konvokesyen 5 bulan yang lalu tu..
    skarang nie senyuman sudah tidak selebar itu..huhu

    ReplyDelete