Tuesday, August 3, 2010

Tiga Bulan Yang Pendek

Pada hari Ahad, Nenek & Atuk meninggalkan bumi Wellington. Mereka terbang ke Auckland dan kemudinnya terus ke Kuala Lumpur. Bagi Najmi, Ainul dan Imran ianya merupakan suatu kehilangan yang besar. Mana tidaknya, mereka bermanja dengan Atuk & Nenek selama tiga bulan ini. Pasti layanan dan masakan istimewa Nenek menjadi kerinduan mereka.

Kini Najmi, Ainul dan Imran tinggal kembali dengan Papa dan Mama yang 'sangat sibuk'. Mereka terpaksa lebih berdikari dan pandai-pandai menguruskan diri. Kepada Atuk dan Nenek, Selamat pulang ke Malaysia dan Selamat Bergembira.

1 comment:

  1. Nenek & Atuk sgt gembira bercerita mcm2 pengalaman di sana.. Semlm Abah & Ma (& Adik) dah drive balik ke KB, tp singgah tidur di Hotel kat Gua Musang. InsyaAllah selamat tiba di KB hari ni.
    Terima kasih kpd Khairul & K.Cik krn menggembirakan Abah & Ma di sana.. Kpd Najmi, Ainul & Imran, Nenek cite semuanya very good, very independent & x kacau papa & mama when they're working.. Atuk suka cerita psl sistem persekolahan kt sana.. take care everyone. InsyaAllah we'll see u guys next year :-)

    ReplyDelete