Wednesday, July 8, 2009

Menunai Janji (1)

Saya ditawarkan biasiswa 'spouse programme' pada Februari 2009. Saya bersyukur kepada NYA. Saya juga tak lupa berterima kasih kepada isteri tersayang (Deb) kerana membuka jalan untuk saya menyambung pengajian di peringkat PhD di luar negara.

Pada masa tersebut, saya merayu kepada MOHE/KPT untuk menangguhkan kursus BTN sehingga saya pulang 'memungut data' di Malaysia. Alhamdulillah permohonan saya diluluskan dan biasiswa berjalan seperti biasa walaupun saya tidak menyempurnakan kursus BTN tersebut. Pada waktu tersebut, saya tidak dapat ikut kursus tersebut kerana kekangan kewangan. InsyaAllah esok (9 Julai) hingga 13 Julai, saya akan menyempurnakan janji saya kepada KPT/MOHE.

3 comments:

  1. alahmak lupa letak nama tadi..

    ReplyDelete
  2. Salam Khairul, Deb,
    Kami dah sampai Dunedin. Alhamdulillah dah settle down. Nanti kalau datang south island datang rumah yek..

    ReplyDelete
  3. Anija,
    Alhamdulillah. Semoga semua urusan dipermudahkanNYA. Amin.

    Maaf tak sempat jumpa Anija di SP. Khairul is now enjoying his BTN kat Ulu Sepri..hehe

    ReplyDelete