Monday, July 27, 2009

Jalan Laut

Kesempatan berada di Malaysia, tidak kami siakan. Sempat juga kami poskan beberapa kotak makanan dan rempah untuk kegunaan di Wellington. InsyaAllah, bungkusan yang dikirim dengan jalan laut ini akan sampai dalam tempoh dua bulan.

Caj yang dikenakan kepada setiap bungkusan dengan berat antara 16-20kg adalah RM 98.10. Ianya bepuluh kali ganda lebih murah dengan jalan udara yang menjanjikan penghantaran segera. Semoga semua barang ini selamat sampai dan lepas NZ Bio-security check.

2 comments:

  1. salam khairul..
    security chk kat sana ketat betul,masa ke sana ari tu saya punya chicken sosej kena buang..x lepas.sib baik makanan lain ok..dahlah susah nak cari halal food kat Rotorua.kalau kat Auckland tu senang sikit cari makan.
    mmg pengalaman baru bg kami

    ReplyDelete
  2. salam angah n kak dib...semoga semua sihat semuanye..bile nk balik nz... sempat tak sambut raya kat msia thn ni...kite doakan smua selamat k.. n angah n kak dib success dlm phd..nnt leh la eina share ilmu accounting dgn angah n kak dib..selalu gak kite bc2 blog angah, seronok bc cite2 n tgk2 gmbar angah n family...owh, ni kite nye blog senang2 add la k..erinhjmohamad.blogspot.com...ok angah, kem salam pada kak dib..

    ReplyDelete