Friday, March 13, 2009

Dua Kegembiraan

Semalam kami menerima dua berita gembira. Kami sekeluarga memanjatkan kesyukuran kepada NYA. Dialah yang Maha Berkuasa dan Dialah yang mengaturkan segala-galanya. Dialah memberikan rezeki dan memakbulkan doa hambanya yang sentiasa berusaha dan istiqamah berdoa memohon dari NYA.



Pertama: Adik bongsu saya Firdaus (aka Adik) menelefon untuk mengkhabarkan keputusan peperiksaan SPM. Adik mendapat 7A & 3B. Saya gembira mendengarnya dan bersyukur kepada Allah. Tahniah dari kami di Wellington. InsyaAllah nanti kami akan hantarkan hadiah buat kenang-kenangan. Mudah-mudahan adik dapat mengikuti kursus yang diminati selepas ini.



Kedua: Adik kami, Wan Najmuddin (aka Ayah Din) dan Farah Nini (Auntie Nini) dianugerahkan 2 orang cahayamata kembar (sulung.. & kedua). Seorang lelaki dan seorang perempuan. Alhamdulillah babies dan ibunya sihat. Syukur dan Tahniah dari kami. Nampaknya lepas ini sibuklah kedua-dua Nenek @ Wan menjaga cucunya. Yang pasti tiada aksi berebut cucu akan berlaku, sebab dapat 2 cucu sekali.. Ha ha.. Mungkin ini Anugerah Allah kepada mereka yang sentiasa bersabar dan berdoa kepada NYA.

2 comments:

  1. Salam..Tahniah2. Study sekarang macam mana?

    ReplyDelete
  2. Salam Tuan Canopus,
    Terima kasih. Alhamdulillah... Studi okay. InsyaAllah akan pulang untuk data collection pada bulan June ini ..

    ReplyDelete