Thursday, August 27, 2009

Jom ke Program Ayuh Bantu Palestin

Di sini saya panjangkan Promosi Istimewa lagi Penting Ini. Ia dari adik-adik kita yang prihatin menganjurkan program Ayuh Bantu Palestin.

AJK Roadshow Palestin NZ dengan kerjasama UMNO Wellington dan WMSO bersama jemputan khas AMAN PALESTIN BERHAD (Malaysia) dengan berbesar hati menjemput sekalian masyarakat Malaysia di Wellington ke siri Roadshow Palestin NZ di Wellington iaitu


AYUH BANTU PALESTIN!
pada 29 Ogos 2009 (Sabtu)
di Union Hall, Student Union Building, Kelburn
bermula dari 11.00 pagi hingga 6.00 petang

Penyertaan adalah PERCUMA. Pelbagai agenda menarik, pameran berinfomasi, kutipan derma dan jualan barangan serta juadah berbuka diadakan.

Sila rujuk surat jemputan rasmi bersama tentatif, poster dan peta lokasi untuk maklumat mengenai program Ayuh Bantu Palestin atau layari http://seedofislam.blogspot.com/

Sehubungan dengan itu, pihak kami turut memohon sumbangan ikhlas daripada anda khusus untuk penduduk di Palestin. Sumbangan boleh dikirimkan melalui akaun bank berikut:

Nama Akaun : Miss A A Mohd Noor

No. Akaun : 12-3141-0304589-00

Tarikh Tutup : 29 Ogos 2009

Sebarang pertanyaan boleh emailkan kepada Sharifah Aminah (poporing_86@yahoo.com) atau Aisyah Amalina (aisyah_amalina@yahoo.com)

Jemputlah datang beramai-ramai menderma sambil beramal serta meluaskan pengetahuan mengenai isu-isu saudara seakidah kita. Sebarkan kepada kenalan yang lain. Ia pastinya akan memberikan anda pengalaman yang berbeza daripada biasa!
Jumpa anda semua di sana!!!

Sekian, Terima kasih.

Wassalam.

Khas daripada AJK Roadshow Palestin NZ

No comments:

Post a Comment