Sunday, May 11, 2008

Di Sudut Yang Lain

Penuh dengan artikel. Itulah pemandangan di pejabat rakan-rakan senior di Victoria Uni. of Wellington. Di sudut yang lain, label fail sudah mencecah bilangan 550 buah artikel. Huh!! dalam masa 5 bulan, dia sudah mengumpul @ membaca jumlah tersebut. Sedikit sebanyak ia telah berjaya menakutkan rakan-rakan yang lain (termasuk diriku).

8 comments:

  1. KA,

    Bole kongsi ilmu cara-cara KA menyimpan artikel? Artikel yang saya ada tak seberapa ni pun dah tak tersusun - apalagi bila dah beratus2.

    Tapi saya juga ada menyimpan dalam bentuk softcopies - susun ikut author - ini tak ada masalah. Yang masalahnya dalam bentuk hardcopies ni...

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum...

    En K dan Puan Wan...

    Selamat Hari Guru saya ucapkan..
    Terima kasih kerana mengajar saya..halalkan segala ilmu yang diberikan...insyaAllah selagi hayat dikandung badan saya akan ingat kedua-dua guru saya ini..Semoga En K dan Puan Wan berjaya di dunia dan akhirat...

    ReplyDelete
  3. Huda,
    Terima kasih,
    Saya ucapkan Hari Guru juga kepada Huda. Jadilah Guru yang baik...

    ReplyDelete
  4. Syahrul,

    Berkaitan dengan filing system ni. Buat masa ini masih menggunakan ISS System disebabkan artikel masih sedikit. Sistem ini mudah dan cepat. Mungkin bila dah banyak nanti kena fikirkan jugak satu sistem yang baik. Mungkin 'The Rock' dan AJK-AJK ISO 9001 boleh membantu. Untuk fail softcopy.. saya save gunakan tajuk article.

    Message to The Rock: Kau boleh cadangkan apa-apa sistem

    *ISS System = Ikut Sempat & Suka System

    ReplyDelete
  5. Khairul,
    Ada tak soft copy artikel Ohlson [1995]? Kalau ada minta tolong emelkan. Terima kasih.

    ReplyDelete
  6. En. Halim
    Ada, nanti saya emailkan

    ReplyDelete
  7. Terima kasih Khairul.

    ReplyDelete
  8. Elly,
    Thanks for u'r concern, my dear. We are all fine here.. quite busy with the classes, assignments, projects, papers, reports huwaa... lots of stuffs to read. Abg Khairul joined the same classes.. digesting the same scientific and philosophical theories..haha he's so excited with Kuhn's, paradigm Lakato's research program and Feyerabend anarchistic theories yesterday.... huh.. penat argue pasal theory-theory tu :)

    Ps: Hope you're ok too.

    ReplyDelete