Sunday, May 23, 2010

Wellington-Auckland-Vancouver

Beberapa jam lagi, saya dan Deb akan bertolak ke Vancouver, Canada. Penerbangan dari Wellington akan transit sebentar di Auckland sebelum terbang terus ke Vancouver. Penerbangan Auckland-Vancouver dijangka mengambil masa 13 jam. Kami berdoa kepada Allah swt agar perjalanan ini dilindungi dan dipermudahkan NYA.

InsyaAllah, kami akan berada di Canada selama dua minggu. Pada mulanya, saya akan menghadiri "Craft Workshop" yang akan dikendalikan oleh kumpulan editor journal "Contemporary Accounting Research (CAR)". Selepas itu, diikuti dengan CAAA 2010 Conference. Semoga program ini memberi ilmu dan membawa mandaaf. Selain itu, kami juga akan menghadiri konvokesyen adik Wan Akmal di Edmonton sebelum pulang semula ke Wellington.

Kepada Najmi, Ainul dan Imran. Papa dan Mama berpesan agar jangan nakal-nakal dan jangan menangis [biar papa & mama sahaja yang nangis]. Mereka akan tinggal bersama Atuk dan Nenek di Wellington. Selain itu Uncle Niklin, Uncle Dasuki dan beberapa sahabat lain juga volunteer untuk membantu sekiranya perlu. Semoga mereka semua diberikan kesihatan yang baik juga. Amin Ya Allah.

No comments:

Post a Comment