Tuesday, May 25, 2010

Najmi & Pertandingan J-Rock

Hari Isnin yang lalu, Najmi dan rakan-rakannya mengadakan rehearsal sempena pertandingan J-Rock 2010 (pertandingan tarian antara sekolah-sekolah Wellington) yang akan diadakan pada 27 Februari di TSB Arena Wellington. Saya dan Deb tidak dapat menyaksikan rehearsal mahupun pertandingan sebenar itu nanti kerana masih berada di Vancouver. Kami tahu Najmi dan rakan-rakannya telah berlatih bersungguh-sungguh untuk pertandingan ini. Pasukan sekolah mereka mendapat latihan intensif dari Chazz Cumming, juara NZ Got Talent 2008.



Dalam perbualan telefon antara Najmi dan Deb semalam, Najmi memberitahu bahawa terdapat ibu-bapa yang turut hadir. Kami tidak mampu mengatakan apa-apa. Kami tahu, Najmi agak sedikit kecewa tentang ketiadaan kami untuk menyokongnya.

Pertandingan J-Rock ini adalah kali yang kedua diadakan di Wellington. Pada tahun lepas, Najmi tidak dapat menyertai pertandingan ini kerana mengikut kami pulang ke Malaysia untuk 'data collection'. Pada tahun ini pula, Papa dan Mama tidak dapat menyaksikannya pula. Kami berharap Najmi dapat melakukan yang terbaik pada 27 hb nanti. Kepada Najmi, Papa dan Mama always proud of you. Do your best okay.

p/s kepada Cik Dan, Cik Ja or Cik Su, If you want to wish him good luck, just call his handphone.

No comments:

Post a Comment